VZDĚLÁVÁNÍ OBCHODNÍCH TÝMŮ

Rozvoj obchodního týmu je nejefektivnější tehdy, když se propojí individuální potřeby jednotlivých rolí s celkovým fungováním týmu. Nestačí posílit jen jednu část – úspěch přichází tehdy, když celý tým hraje jako sehraný orchestr.

Proto v ACCORD ACADEMY připravujeme vzdělávací programy, které reflektují rozdílné požadavky jednotlivých pozic i společný cíl celého týmu.

Ilustrační obrázek

01

Obchodní ředitel

Program pro vrcholové obchodní lídry, kteří určují směr, strategii a zodpovídají za výsledky celého oddělení. Zaměřuje se na leadership, tvorbu obchodní strategie a dlouhodobý rozvoj týmu.

Strategické řízení

Stanovení cílů a směru obchodní organizace.

Leadership

Motivace týmu a budování obchodní kultury.

Finanční řízení

Analýza výsledků a klíčové ukazatele výkonu.

Klíčová vyjednávání

Partnerství a dohody s vysokým dopadem.

02

Obchodní manažer / KAM

Program určený pro manažery klíčových zákazníků a velkých účtů. Rozvíjí schopnosti budovat a udržovat dlouhodobá partnerství s vysokou přidanou hodnotou.

Ilustrační obrázek

Strategická péče

Plán pro klíčové účty a rozvoj vztahu.

Win-win vyjednávání

Rovnováha hodnoty pro obě strany.

Porozumění potřebám

Analýza potřeb a jejich předvídání.

Řízení komplexních dealů

Koordinace interních i externích stran.

Ilustrační obrázek

03

Obchodní zástupce

Program zaměřený na aktivní obchodníky v terénu. Oslovení nových zákazníků, vedení jednání a efektivní práce s portfoliem.

Efektivní oslovení

Prospecting a kvalifikace příležitostí.

Prezentace

Jasná hodnota, relevantní demonstrace.

Vyjednávání & námitky

Techniky zvládání námitek a uzavření.

Time management

Plán schůzek a práce s trhem.

04

Inside Sales / Specialista prodeje

Program pro obchodníky pracující z kanceláře. Navazování vztahů na dálku a podpora obchodního procesu telefonicky a online.

Ilustrační obrázek

Online komunikace

Telefon, videohovory a e-mailová etiketa.

Nabídky & prezentace

Podklady, které otevírají dveře.

CRM & data

Segmentace, follow-up, reporting.

Vztah na dálku

Empatie a kontinuita péče o klienta.

Ilustrační obrázek

05

Customer Service

Program pro týmy v každodenním kontaktu se zákazníky: komunikace, řešení požadavků a budování dlouhodobé spokojenosti.

Komunikace

Rychlá, jasná a empatická.

Řešení požadavků

Efektivní ticketing follow-up.

Loajalita

Spokojenost jako cíl.

Spolupráce

Napojení na obchod a produkt.

06

Business Development Manager

Program pro hledání nových příležitostí: analýza trhu, otevírání segmentů, strategická partnerství a inovace.

Ilustrační obrázek

New Biz

Identifikace příležitostí.

Analýza trhu

Trendy / sizing

Partnerství

Win-win spolupráce.

Inovace

Nové modely - piloty.

CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍCE?

Kontaktujte nás a společně najdeme řešení na míru vašim potřebám.